Jak bude probíhat naše spolupráce
Audit webu a PPC může na první pohled znít hrozivě, ale naším hlavním cílem je otevřít s vámi diskuzi o vašem webu a jeho výkonu. Audit není o hledání chyb, ale o společném objevování příležitostí k růstu. Žádná odpověď není špatná, protože ze zkušenosti víme, že často existuje více způsobů, jak vyřešit konkrétní problémy a optimalizovat výsledky.
Zkontaktujeme vás
Po odeslání formuláře vás budeme kontaktovat, abychom s vámi upřesnili všechny detaily. Společně si domluvíme termín dodání auditu a podrobně vás seznámíme s jeho obsahem a jednotlivými kroky, které budou součástí auditu.
Vytvoříme audit
Po upřesnění všech detailů přistoupíme k realizaci auditu. Vytvoříme podrobnou zprávu, která zahrne přehledné hodnocení aktuálního stavu a zároveň poskytne konkrétní návrhy na řešení identifikovaných problémů.
Navrhneme další postup
Po dokončení auditu vám zašleme podrobnou zprávu a následně se s vámi domluvíme na dalším postupu k řešení vašich problémů.
Nastavení reklam
PPC audit
Klasický a nejčastější audit. Do reklam teče spousta peněz, ale výsledky nejsou takové, jaké očekáváte. Omrkneme, zda máte vše v systému správně nastavené a kde jsou příležitosti nebo chyby. Rovnou si však řekneme, že problémem nemusí být pouze nastavení reklam, ale dobře optimalizovný web.

Kvalita webu
Audit webu a UI&UX
Kvalita webu a jeho přehlednost, chybějící informace anebo hrubky v textech. To vše přímo a nepřímo ovlivňuje zákazníky při nakupování. Podrobně omrkneme váš web do každého zakoutí, zanalyzujeme vaše dostupné data a navrhneme konkrétní kroky pro zvýšení účinnosti vašeho projektu.

Nemusíte se ničeho bát
Společně najdeme nejlepší řešení pro váš web a PPC marketing
Audit webu a PPC může na první pohled znít hrozivě, ale naším hlavním cílem je otevřít s vámi diskuzi o vašem webu a jeho výkonu. Audit není o hledání chyb, ale o společném objevování příležitostí k růstu. Žádná odpověď není špatná, protože ze zkušenosti víme, že často existuje více způsobů, jak vyřešit konkrétní problémy a optimalizovat výsledky.
Výstupní zpráva z auditu bude obsahovat konkrétní body, kde vidíme prostor pro zlepšení, a zároveň nabídne několik alternativních řešení. Tím vám poskytneme flexibilitu v rozhodování a možnost vybrat si cestu, která nejlépe odpovídá vašim potřebám a cílům.
Pojďme do toho společně
Napište nám pro nezávaznou konzultaci.