Mobile-first PPC strategie: Proč se ji nevyplatí opomenout?
V době, kdy mobilní zařízení dominují online světu, je ignorování Mobile-first PPC strategie vážnou chybou. Pokud své...
Proč je kanonizace URL důležitá pro SEO
Kanonizace URL je zásadním prvkem pro správné fungování vašeho webu ve vyhledávačích. Pomáhá předcházet problémům s...
Slovník Generace Z: klíč k úspěšnému marketingu
Generace Z je internetová generace, která vyrůstala ve světě plném technologií, a představuje výzvu pro všechny...
Význam YouTube a TikToku pro PPC strategie
Nástup video obsahu do PPC reklamních strategií mění způsob, jakým firmy přistupují k propagaci. Platformy jako...
Nepodceňte nástup AI do PPC reklam
Umělá inteligence mění pravidla hry v PPC reklamě – nástup AI do PPC přináší cenné příležitosti k růstu a konkurenční...
Jaké jsou typy vánočních zákazníků a jak je oslovit?
Vánoční sezóna je jedním z klíčových období roku, kdy mohou e-shopy výrazně navýšit tržby. Úspěch však nezávisí pouze...
Influencer marketing – jak jej vhodně nastavit?
Influencer marketing se stal nepostradatelnou součástí moderní marketingové strategie. Aktuálně jej můžeme označit za...
Real-time shopping – měly by se e-shopy bát o svou existenci?
Real-time shopping neboli nakupování v reálném čase je relativně novým fenoménem v online světě, který kombinuje živé...
Retenční marketing aneb jak si udržet spokojené zákazníky
Retenční marketing je klíčem k dlouhodobému úspěchu každé firmy. Zatímco akvizice nových zákazníků je náročná a často...
Proč si najmout UGC tvůrce a jaký ukrývají potenciál
Proč by se daná firma měla zamyslet nad tím, zda nenaváže spolupráci s UGC tvůrcem, který jí připraví relevantní a...
Co je reaktivační kampaň a proč ji využívat?
Reaktivační kampaň je skvělý mailingový prostředek, který vám poslouží k oživení kontaktů z vaší databáze. Znáte to...
10+ tipů na vymazlené produktové popisky
Produktové popisky bývají označovány jako texty, které prodávají vaše zboží nebo služby. Této definice se drží opravdu...