Tvorba e-shopů a webů

Tvorba e-shopů a webů

Vytvoříme vám e-shop nebo webové stránky, na který se budou vaší zákazníci rádi vracet.

Výkonnostní marketing

Výkonnostní marketing

Oslovíme relevantní publikum napříč internetem a pomůžeme najít cestu vaším zákazníkům zpět na váš web.

SEO & Copywriting

SEO & Copywriting

Pomůžeme vám na web dostat relevantní obsah tak, ať ho milují vaší zákazníci, ale i vyhledávače.

E-mail marketing

E-mail marketing

Nastavíme kampaně, které budou vydělávat za vás a pomůžeme vám nejlevnější e-commerce nástroj zapojit.

Všechny služby

Změna herního pole: Odhalení síly outsourcingu marketingu

Maruš
Outsourcing marketingu vám pomůže

V našem dnešním článku se společně podíváme na to, co je to outsourcing marketingu. Co se skrývá pod tímto pojmem? A pro koho je outsourcing vlastně určený, vhodný, případně i nezbytný?

 

Pomoc zvenčí

Pokud je vaše společnost malá a nedisponuje vlastním marketingovým oddělením, je pro vás outsourcing marketingu dozajista vhodnou volbou. Marketing totiž potřebuje každá firma, společnost, e-shop, či organizace, která se snaží prodat své produkty nebo služby. Je totiž důležitý pro prodej a propagaci vašich produktů a služeb.

Outsourcing marketingu znamená, že některé své marketingové činnosti přesunete na externí pracovníky. A to ať už se bude jednat o jednotlivce, tzv. freelancery, a nebo o profesionální marketingovou agenturu. O výhodách a nevýhodách spolupráce s agenturou a freelancerem jsme vám již říkali v jednom z našich předchozích článků.

Outsourcing můžeme doslova přeložit jako zajištění zvenčí, tedy mimo vaše interní zdroje. Jinak řečeno, marketing nebo jednotlivé marketingové kampaně pro vás zajišťuje někdo, kdo není kmenovým pracovníkem a zaměstnancem vaší společnosti. 

 

Proč si vybrat outsourcing marketingu?

Důvodem, proč zvolit outsourcing marketingu, může být mimo jiné snížení nákladů na marketing. U externího spolupracovníka platíte pouze za odvedenou práci, kterou na vašem projektu stráví a čas, který jí věnuje. Pokud byste si najali vlastního interního pracovníka, musíte mu zajistit prostory, v nichž bude pracovat, pořídit mu telefon a notebook, a platit mu denně počet hodin stanovených ve smlouvě, a to i případě, že byste pro něj v daném okamžiku zrovna neměli práci.

Externí pracovníci jsou obvykle experti ve svém oboru a mohou do dané problematiky přinést nový pohled na věc (který vy prostě v daném okamžiku nevidíte) a především své know-how.

Využijte moderních služeb a buďte IN!

V současnosti se outsourcing marketingu stává trendem nejen v České republice, ale také i v zahraničí. Stále více a více firem se rozhoduje využít této možnosti, kterou dnešní trh nabízí. Ptáte se proč? Je tomu proto, že díky rozvoji internetu a on-line služeb jsou dnes vyžadovány úplně jiné marketingové aktivity, než tomu bylo ještě před pár lety. Faktem je, že v marketingu mnohdy platíte za něco, co vlastně ani nevidíte. Dalším důvodem je to, že se zvyšují nároky na dovednosti lidí, kteří v oblasti marketingu pracují. 

Pokud se budete snažit zvládnout vše sami, můžete se brzy dostat do situace, kdy vám prostě nezbude než si přiznat, že na to již nestačíte. To, že si nebudete svůj marketing obstarávat sami, ale rozhodně neznamená, že se vám situace vymkne z rukou. Pokud je agentura, s níž navážete spolupráci, opravdu kvalitní, stane se přesný opak: tato agentura vám váš marketing nastaví tak, že budete příjemně překvapeni jeho výsledky. 

Outsourcing marketingu pro vás zařídí agentura

 

Outsourcing marketingu je dnes již běžnou záležitostí

Outsourcing určitých činností na externí spolupracovníky je pro malé a střední firmy naprosto běžnou praxí. Proč tomu tak je? Jako malá firma si jen těžko můžete dovolit najmout a zaplatit si vlastního pracovníka, který by se vám o danou oblast kompletně staral. Jednoduše byste jej nezaplatili. Je to podobné jako třeba s účetní nebo s advokátem. Vlastní pracovníci na těchto pozicích se vyplatí až velkým firmám, které pro ně mají dostatek práce. Kvalifikace těchto oborů je totiž tak vysoká, že vámi vynaložené náklady na ně nebudou odpovídat jejich přínosu pro vaši firmu.

S nástupem internetu je na tom marketing podobně jako právní nebo účetní služby. Nejedná se totiž jen o to, udržet si přehled o dění na marketingovém poli, ale také i o to mít dostatek času tyto znalosti správně aplikovat v praxi a využívat je. Jinak tyto informace ztrácí na své hodnotě. Hodně lidí ví, co mají teoreticky dělat, ale jen málokdo to v praxi opravdu dělá

Outsourcing marketingu v praxi

Pojďme si ale uvést nějaký konkrétní příklad. Představte si, že jste malou a úspěšnou firmou, máte pár stálých zaměstnanců a vše funguje jak má. Vaší firmě se ale začne (díkybohu!) dařit a budete se rozrůstat. Přiberete nové zaměstnance a váš byznys bude vzkvétat. Rozvoj vašeho podnikání sebou ale nese i rostoucí požadavky na management. Marketing se najednou dostává do popředí zájmu a nemáte nikoho, kdo by se mu mohl věnovat na plný úvazek. Takže co teď? 

Pověřte stávajícího pracovníka

Možností máte několik. Můžete vybrat někoho ze stávajících zaměstnanců, kterého tím pověříte. Musíte ale dohlédnout na to, aby se v dané oblasti vzdělával (budete ho nejspíš muset poslat na nějaké to školení) a než dotyčný zaměstnanec porozumí problematice marketingu, bude to nějakou dobu trvat. Marketing je totiž opravdu rozsáhlý soubor činností, metod a strategií a zorientovat se v něm zabere poměrně dost času.

Navíc musíte počítat s tím, že daný zaměstnanec se po nějakou dobu nebude moct věnovat činnosti, kterou doteď plnil. Získáte tak možná dobrého teoretika, ale cenné zkušenosti, které sebou může přinést jedině dlouholetá praxe v oboru, ty prostě mít nebudete.

Najděte si nového zaměstnance

Další možností je najmout si nového zaměstnance, který se bude marketingu věnovat. Jak jsme ale zmínili již výše, náklady na něj mohou být poměrně vysoké a nemáte jistotu, že se vám vaše peníze vrátí zpět v podobě příznivých výsledků jeho práce. 

Zvolte outsourcing

Další variantou je tedy outsourcing marketingu. Externí společnost, která se marketingem a jeho strategiemi zabývá již mnoho let, přeci jen přináší vaší společnosti jistou záruku profesionality. Vy a vaši lidé se budete nadále moci věnovat své práci a oni se postarají o váš marketing.

Outsourcing marketingu a jeho výhody

Výhody outsourcing marketingu

Nyní bychom si shrnuli hlavní přínosy outsourcing marketingu pro vás a vaši společnost:

  • Jednoznačnou výhodou outsourcing marketingu je to, že vás vyjde mnohem levněji, než si najmout interního zaměstnance. Marketingové firmy vám často připraví plán, který i poměrně slušně a smysluplně nacení.

  • Dalším důvodem, proč si najmout externí agenturu, může být i to, že tato firma přinese do vašeho podnikání a do vaší marketingové strategie úplně nový pohled na věc, který může být mnohdy výrazně objektivnější a díky tomu vám přinese užitek. Často se stává, že externí partner svým nadhledem nad věcí pomůže vyřešit mnohé problémy, se kterými jste si do té chvíle nevěděli rady. 

  • Pokud byste si najali vlastního člověka na tvorbu marketingu, musel by tento umět poměrně hodně věcí: tvorbu a design webových stránek, práci s grafikou, SEO, a mnoho dalšího. Marketingová agentura má specialisty na všechny nezbytné oblasti a zajistí vám vždy daného pracovníka, který pro vás bude pracovat přesně po tu dobu, jež je k vyřešení daného úkolu potřebná. A to vše samozřejmě s potřebnou dávkou profesionality. 

Pár slov na závěr

Outsourcing marketingu je službou, která v poslední době opravdu získává na oblibě. Díky našim specialistům vám pomůžeme zlepšit vaši marketingovou strategii a získat tím tak vytoužené zákazníky a to vše za výrazně nižší cenu, než byste museli investovat do vybudování vlastního marketingového oddělení. 

Najít totiž jen jednoho jediného člověka, který by dokonale rozuměl všem oblastem marketingu, je velmi obtížné, ne-li prakticky nemožné. Pokud se rozhodnete využít našich služeb, tyto starosti vám odpadnou. Zajistíme vám vždy přesně toho specialistu, který se bude věnovat vašemu aktuálnímu požadavku.

Proto neváhejte a kontaktujte nás! Stačí kliknout kdekoliv na naší stránce a spojit se námi. Vše ostatní pro vás již zařídíme my!

NOVÉ ČLÁNKY ROVNOU DO VAŠÍ SCHRÁNKY

Přihlaste se k odběru novinek a jednou za čas vám pošleme TOP výběr článků.

Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany soukromí a se zasíláním obchodních sdělení.

Také jsme napsali