Změna herního pole: Odhalení síly outsourcingu marketingu
V našem dnešním článku se společně podíváme na to, co je to outsourcing marketingu. Co se skrývá pod tímto pojmem? A...
Základy e-mail marketingu
V našem článku se společně podíváme na problematiku e-mail marketingu. Pod tímto pojmem si lidé představují mnohé...
Obsahový marketing – oč se jedná? 4. část
V našem dnešním a posledním článku, který věnujeme tématu obsahového marketingu, se spolu podíváme na nejvhodnější...
Obsahový marketing – oč se jedná? 3. část
V našem předchozím článku jsme se věnovali hlavním formám obsahového marketingu a jeho přípravě. V tomto dalším díle...
Obsahový marketing – oč se jedná? 2. část
Vítáme vás u našeho druhého dílu naší minisérie o obsahovém marketingu. V předchozím článku jsme se věnovali tomu, co...
Obsahový marketing – oč se jedná?
Obsahový marketing existuje již opravdu velmi dlouhou dobu, ovšem až v poslední době se dostal do popředí zájmu a...
Základy SEO (nejen) pro copywritery
Znát základy SEO je nezbytné pro to, abyste vytvořili hodnotný obsah. Jak ale správně psát články pro váš web, či pro...
Jak brand buduje podnikání: Od rozpoznatelnosti k loajalitě
V tomto našem článku se podíváme blíže na problematiku brandu. Co je to vlastně brand? A co branding? Hodně lidí si...
In love with WebP! ❤️ Formát obrázků, který vám podlomí kolena
Formát obrázků WebP není žádná novinka v internetovém prostředí, přesto se až v posledních pár letech učíme s tímto...
Microcopy: Malá slova s velkým významem
V našem dnešním článku se blíže podíváme na problematiku microcopy a UX writingu. Přestože budete mít naprosto...
Klíčové prvky úspěšného a funkčního e-shopu
Jaké jsou klíčové prvky úspěšného e-shopu? A jaký by měl být jeho obsah? Tuto otázku si nepochybně klade každý...
Jaké jsou právní náležitosti e-shopu?
Plánujete-li začít provozovat e-shop, rozhodně se nevyhnete pohybu v právním světě, který je daný českou legislativou....